Besvikelse och lycka

Idag efter jag varit på ett informations möte så åkte jag in på coop bulltofta snyggt men hade ju inte förväntat mig något annat i med det är helt nytt.

Köpte något jag aldrig sett innan marabou amigo, smaken ja hmmm... säger så här köper nog inte den igen den var inte god och inte jätte äcklig men typ valig eller hel/scweitsernöt är mycket godare så här såg den ut i alla fall

Någon som har smakat och kan säga vad de tyckte?



Men sen köpte jag en annan sak med jo detta här


Denna goda uppfinningen är så god otroligt men den tar slut snabbt vilket är väldigt synd =(

Någon som smakat?

Kommentarer
Postat av: jenna

jag har smakat drickan och den e riktigt god :)

2008-08-28 @ 21:18:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

svar: den bruna hästen på bilden är inte min häst. men det är min häst's bästa polare. Så ibland står man och ger lite kärlek till honom också :)

2008-08-28 @ 21:38:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0