Hallå igen !!

Japp hallå igen :P

Som jag sagt många gånger förr så är jag väldigt dålig på att uppdatera här tyvärr får jag väll säga det är inte det att jag inte vet vad jag ska skriva om utan det är bara det att det ska skrivas ner oxå :P...
Nu har det väll gått typ sådär 20 dagar eller något sista gången jag skrev så var det dagen efter min födelsedag.. det har väll hänt ganska mycket sedan dess tror jag ... jag har fått reda på att jag ska jobba tre veckor på posten nu till julen ( inte julkortssorteing :D) sedan har jag även kollat runt lite på resor, har funderat på egypten först två veckor men kom fram till att det blev lite för dyrt :P så det blir nog bara en vecka om det blir någonting då...

Det har varit lite fram och tillbaka med den resan först fick jag med ett gäng sen kunde inte de sen var det lite lösa personer som kanske har kunnat men som jag väll inte har räknat riktigt hundra med och jag har ju inte blivit besviken för att de inte kan eller det hade ju varit roligt att ha de med men de svek lixom inte på samma sätt... ja i alla fall om jag reser ner så ska jag träffa några kompisar där nere som reser inte ifrån sverige utan ifrån ett annat land men det kostar lixom 10000 för en vecka på ett 4+ stjärnigt hotell iof all inclusiv men ändå väldigt mkt penagar så här i jule tiden :P ... så det tåls att tänka på det blir av någon gågn av slutet av januari så är någon av er sugna på att hänga med så här av er då kostar det "endast" 8000 kr :P så hojta till om ni vill med åker antagligen fre den 23/1-09

Annars inte mkt mer farmor har brutit båda handlederna så hon kan inte göra så mkt...
får väll ta och hälsa på henne en dag och snacka lite skit :)

imorgon jobbar jag som simtränare först 9,45-15,15 sedan 16,45-18,30  sedan som badvakt 18,30-23,00  så det blir  13 h jobb iomorgon nice ändå bra penagar :D i alla fall som badvakt ;)

har börjat se en ny serie med gordon ramsay som heter cookalong live :P sjukt bra program och jag skrattade sjukt mkt nu blir det nog prison break tror jag ha det så bra :D

Kiss & hugs

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

åh! jag vill också resa

2008-11-26 @ 17:45:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

ja men de skulle jag inte tacka nej till :)

2008-11-27 @ 21:29:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: nej han var bara otroligt snygg :)

2008-12-05 @ 13:53:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0