Tisdag

Idag och igår så har jag jobbat fast igår var det väldigt spec... hade typ dagisbarn tror det är det i alla fall eller förskolebarn som de vill bli kallade, hade en unge han sa mattias nu måste du hjälpa mig upp annars gör jag det i vattnet tror ni inte jag fick bråttom? jo det fick jag :P haha men jag blev ju glad tänk om han hade gjort nr eller 2 i vattnet usch vet inte vilket han ville göra... :P

Idag så har jag inte gjort så mkt har fixat lite här hemma med typ ja pappa ... sen imorgon är det onsdag ni som känner mig bra och har koll vet vad som händer och de jag känner bäst vet inte ni så borde ni skämmas lite:P råkade avslöja det på jobb idag...  tyvärr

På torsdag är det jobb hela dagen och fredag bär det antagligen av till malmö arena för en lite invigning sen är det jobb hela helgen tror jag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0