Veckan

Jaha då är man här igen.... som vanligt så är jag skit dålig på att skriva här =( men så är det läser en massa bloggar istället =) men veckan som varit har jag väll inte gjort jätte jätte mkt eller jo fast ändå inte... jag har typ städat en massor och tvättat typ det tråkigaste man kan hitta på men så är det det måste göras.... skulle ha åkt till sthlm i torsdags men riktigt så blev det inte på grund av lite missförstånd hit och dit.

Men i torsdags var jag på bio och såg patrik 1,5, tyckte det ar sjukt bra faktiskt var lite annorlunda att se två killa som är gifta och har barn stå och pussas men så är det.
Han som spelade patrik jag tror det var hans första stora film vilket han gjorde väldigt bra en väldigt duktig skådespelare som man kommer att få se i fler filmer.

Sen igår eller idag kanske så har bond premiär.. ingen film jag ska se han beställer inte dry martini och han säger aldrig my name is bond, James Bond då två är standar är man så dum så man tar bort det så får man skylla sig själv idiotiskt...

Nä idag händer inte så mkt ta ngn öl och spela lite poker bara tror jag.. imorgon ska jag jobba lite på lindängen och så

Vad ska ni göra ikväll ?  =)

Jo vill skänka en länk till henne här http://stockholmsjenna.blogg.se/ igentligen så vet jag inte varför känner ju inte henne men på ngt sätt så känns det ändå så vi snackar ju int mkt heller men hennes inlägg och kommentarer är väldigt öppna och det gör mig glad, hade jag känt henne så tror jag vi hade varit bra kompisar... du gör mig glad helt enkelt utan att du vet vem jag är och jag vet vem du är. =) men tack


Hoppas du läser detta nu:P

Puss

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

haha, åh tack!

klart jag läser det här. brukar titta in här en hel del :)

2008-11-02 @ 15:04:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

Hej!

Jag skulle jätte gärna behöva din hjälp!

Kolla in min blogg om du har lust att hjälpa mig. Det skulle betyda jätte mycket!

Kram, Stockholmsjenna

2008-11-02 @ 18:04:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0