Freedag

Äntligen fredag och äntligen helg. Idag har jag jobbat som vanligt dock inte så länge bara 4 timmar men hade tre klasser totalt de två första gör lixom min dag medans den sista sänker allt igen de bryr sig inte de vill inte lära sig och det gör mig sjukt irriterad menar de måste lära sig simma så tror de att de är på dagis typ. nä sur jag blir de försöker inte ens.... nog om det.

Nu är jag hemma gör inte så mkt tar det lugnt tvättar lite vilket man behöver göra, ska laga kyckling sen tror jag det blir gott =) ikväll har inga dirketa planer lite olika lösa så där men vi får se vad som händer vad jag är sugen på.. men hemma ska jag inte vara orkar inte sitta här hemma idag.

vad ska du göra ikväll?

puss hej

Kommentarer
Postat av: martin persson

vad hände med att du skulle skriva om mig o mitt cappucino pulver ätande?

2008-10-03 @ 19:13:17
Postat av: Mattias

jag glömde bort :P

2008-10-04 @ 02:15:35
URL: http://mattiasto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0