Helgen i helhet

Igår var det lördag en bra lördag =) först så tvättade man lite till och städade lite, sen så var det jobb ute i oxie mellan kl 15-18 väldigt trevligt som jag sa förra gången väldigt stor skillnad på oxie och lindängen/aq-va-kul till det positiva =). Sen efter jobb så åkte jag och lis hem till mig, vi åt planka skulle ha tagit en bild men glömde mamma och pappa tyckte det var skit svårt haha:P men men så är det de hade för många järn i elden och visste inte riktigt hur man skulle göra men klagar inte det var gått i alla fall :)

Sen låg vi och kollade på tv och lite sånt trevligt sen åkte hon hem på kvällen så såg jag på discovery channel hela natten eller till typ 3 men ja nu ska jag snart baka en äppel paj  och sen vär det nog av till svedala och victor vid typ 17 tiden

men ha det bra puss


vad ska du göra ida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0