igår tisdag & idag onsdag

Japp var ju ett tag sen eller ja en stund sen (2dagar) men igår var det fullt upp kändes det som först jobbade jag till typ kvart över ett sen åkte man hem och lagade lite käk (köttfärslimpa) och sen bar det av till möllan och några öl innan matchen =) och matchen trodde man ju skulle bli bra efter många förluster nu men blev det så? nej så klart inte blev jag jätte förvånad? nej inte det heller blev bara j*vligt besviken på Malmö FF, sjukt kast tyckte jag visst de spelade bra i första halvlek och lite in på andra men de slår bara massor av långbollar, pallar inte skriva mer om det just nu men väldigt besviken =(



Idag onsdag har jag jobbat väldigt länge var sjukt trött idag med kände inte alls för att ha de sista två simgrupperna, och vi hade en engelsk klass sista lektionen hur gick det ? ja hur är min engelska !!! haha nä men det funkade men min engelska suger kan lixom basic. Men de fattade sa de så, så dåligt var det nog inte...

Sen tog jag bussen hem till mig med min älskling, vi käkade kebab som pappa hade gjort sen så kollade vi på handcok eller hur det stavas?? men missade typ hälften men jag hade sett den innan så mig gjorde det inget men hon hade inte sett den innan men hon brydde sig nog inte så mkt heller =). Sen belv det lite kaffe och så sjukt gott tyckte jag men hon vet jag inte hon sa hon gillade men det vet man ju inte ^^ nu sitter jag här och skriver blogg efter lite(ett) klagomål på lite dålig update men hade faktiskt tänkt skriva nu ändå men tack ändå =)

Nu ska jag kolla runt lite på era bloggar och se vad ni har skrivit

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0