Lördag

Idag är det lördag och dagen är snart slut :P jobbade i morse med tidningarna försov mig 45minuter så de ringde och väkte mig mindre trevligt.
Imorgon är det söndag och ska dela ut tidningar då med kl 02,00 ska jag gå upp vilket betyder att jag snart ska gå och lägga mig. Pappa sa att han skulle med och hjälpa till men vi får se hur det blir med det har gäster så blir han inte för påverkad så ja det blir som det blir.
Hade jag inte skulle ha jobbat imorgon så hade jag nog varit ute eller hemma hos ngn idag men så är det , det är livet.
Idag jobbade jag som sagt i morse sen vid tre jobbade jag några timmar i oxie trevligt men var sjukt trött.

Imorgon ska jag göra flygande jacob =D sjukt gott ska det blir :P Sen ska jag in i stan en stund sen ska jag hem till mormor och umgås lite sen ska jag hem till lis vid sju tiden och umgås med henne... nu ska jag gå och brsta tänderna för snart är sverige-portugal matchen slut så då gör jag det och lägger mig sen ska som sagt upp om 4 timmar :( men det är bra pengar =D ..

Ha det bra sov gott puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0