Torsdag

Idag händer det igentligen inte spec mer än jobb ungefär.  Har jobbat mellan kl 9.45-13.15 sen är jag hemma en stund nu två timmar typ ska ta bussen om 20 minuter typ. till jobb igen samma ställe på lindängsbadet och jobba mellan kl 17-19 sen får vi se vad som händer har inget speciellt planerat blir väll hem och kolla på en film =) vilken vet jag inte vi får se hoppas det går någon bra på tv känns som jag har sett alla jag har hemma redan.

Vet inte om ni har sett irene huss? men ialla fall fick låna 1 & tvåan av lis vilket jag är glad över de var ju mkt bättre än vad jag hade förväntat mig så nu ska jag se om jag får låna trean med sen har jag beställt nr 4,5 och sex =) hoppas de hinner komma nu innan helgen inte idag men imorgon men jag är väldigt tveksam de har skickat dem idag så hoppas^^

sen imorgon är det så kallat helg eller jobb först sen helg får se vad som händer kansek träffar pålle eller ngt. sen på lördag är det jobb.

vad gör/har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0