Torsdag

Jahopp i veckan har det inte hänt så mkt lite jobb och så... träffade markus i hmm... tisdagas tror jag det var om ja inte minns fel, ja tisdags trevligt var det var ju ett tag sedan.

Idag så har jag bara jobbat från 10-19 på lindägnsbadet fast har haft en del håltimmat mitt på dagen för djupadalsskolan har haft studie dag men har fått betalt ändå så jag överlevde. vår "middag" vandrade jag, johan och sofi till jägersro för johan skulle kolla på ett hopprep till sin simiaden grupp han hittade en sort 29kr kostade den gck 45min och 29kr för ett hopprep:P haha... men vi åt god mat kines mat blev det.

Sen var det dags för jobb igen men vi var lite sent ute så martin p fick komma och hämta oss men vi kom ändå typ ½ min försent men det var lugnt för alla barn/ungdomar var inte där än =D. Sen kom jag hem typ vid åtta och bara tagit det lugnt imorgon får vi se vad som hände ska jobba vet inte hur länge men ska jobba.

Ska du göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0