Torsdag

Oj oj oj det var inte igår man var här inne och skrev tyvärr... men ni ska veta jag har inte hunnit har jobbat och jobbat och träffat lis men bloggar när jag hinner =) .

Jobbade i tissdags och onsdags sen var jag med lis efter det och inatt och igår natt ( onsag, torsdag morgon) så har jag delat ut tidningar därför jag inte hunnit blogga för kommit hem kl tio sen har det varit direkt i säng sen upp vid två och jobba till halv sex sen sover man igen och går upp vid nio och åker till ett nytt jobb... men jobb ger pengar =D ...
Har jobbat hela dagen idag det var skönt men ändå lite jobbigt var sjukt trött nu på slutet ska jobba imorgon bittig och hela helgen med tidningarna.. nu har jag inte en aning om vad jag ska göra kanske se nattrond(irene huss) eller bara umgås med familjen men lutar åt det med familjen...

Martin P åt flygande jacob idag på jobbet såg sjukt gott ut men det var familjen dafgård men jag blev sugen på att göra det så får se om jag orkar göra det på söndag så jag kan äta det på jobb på måndag hoppas att jag orkar =D

Ha det gutt

Kommentarer
Postat av: martin persson

yay jag står med :D

2008-10-11 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0