Fredag, lördag & söndag

Japp i fredags så var det jobbet åter igen som alla andra vanliga vardagar, jobbade bara till kl 13.15 sen så bar det av hemmåt för att vänta på att markus skulle ringa han var i lund med johanna och hennes hundar, men han ringde till slut så jag begav mig dit vid halv fem tiden tror jag det var, där jag avnjöt fondue en väldigt god och enkel maträtt men som tar väldigt väldigt lågt tid att ha, men gott var det vill jag lova.

Lördagen:
Igår var det lördag skulle jobba i oxie mellan kl 15-18 vilket jag gjorde men så ringde saba och sa att hennes vän hade råkat ut för en trafik olycka och att hon ville dit så undrade om jag kunde ta några timmar för henne skulle ha varit där till sex men det gick ju inte i med jag skulle vara i oxie med, men var dör 2½ timme sen var det oxie där jag jobbade med lis =) väldigt trevlig tjej för den delen ;) sen belv det bio såg tropic thunder bra film men dyr film bio har blivit så himla dyrt nu för tiden för några år sen kostade det typ 65 kronor nu kostar det hela 95kr men de vet ju att folk går och ser bio ändå se de tjänar ju på det ändå smarta saker... sen hände en väldigt trevlig sak som var väldigt bra tyckte jag vill inte berätta om det nu men en annan gång kansek vill hålla det lite för mig själv men den/dem vet ju vad det är =).



Söndag:

idag vill jag lova har det inte hänt mkt heller internet la av på den stationära datorn igår så idag har jag installerat om hela OS (operativsystemet) vilket tog väldigt långt tid för övrigt. vi åt korv älskar korv inte scan korv utan riktig korv typ ifrån bulltofta kött eller markos chark(ja har hört om dem). sjukt gott oxå blev det potatismos till det jammi =D sen åkte jag till viktor en väldigt kort stund typ 3 timmar sen markus, sen åkte jag till min kuss josse snackade lite med henne och hennes mamma trevligt var inte en dag för tidigt träffade de typ när syrran fyllde år sist typ i början av mars var det det var kul, sen träffade jag en till person =D du vet vem du är

Imorgon är det måndag då är det jobb sen stan med mattias väldigt lnge sen man umgicks med honom med men jobar man så jobbar man, sen får vi se vad som händer har lite lösa planer

See ya puss

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Chokladpinnarna är super, och om du skulle vinna tror jag nog att du aldrig mer skulle göra varm choklad på kakao igen ;) Lycka till:)!



Hoppas att du också får en härlig vecka:)!

2008-09-29 @ 08:31:51
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0