Helgen & kvällen

I helgen har det inte hänt så jätte mkt igentligen fredags så jobbade jag till typ 2 var hemma runt fyra sen lagade man lite dinner och gick till moster och snackade lite skit och drack lite kaffa väldigt trevligt inte varje dag man träffar henne...

Igår så var det tyvärr får jag väll säga fotboll =( gick ju mindre bra vi förlorade med 0-3 mot hbk menar kom igen malmö ni spelar dåligt just nu men så här dåligt trodde jag inte att det skulle bli... innan matchen satt vi på ölcafét och åt och lite så sen efter allt detta då så bar det av till svedala där jag skulle ha träffat victor,hanna,sofie och andreas men de sov elle rinte alla men hanna och victor så gick typ 1½ h i svedala gick vilse ett litet tag (pinsamt)  sen vaknade dem och vi åkter hem till hanna och kollade på något + beck kommer inte på vad vi tittade på först..

idag har det inte hänt jätte mycket heller har städat rummet ett måste.. sen har jag typ lagat lite mat kör taxi till släkten och bara varit allmänt trevlig nu så ska jag till svedala till victor och umgås de bakar chokladbollar undrar hur det kommer se ut när man kommer dit. Vi ska nog kolla på hål i väggen på 6:an med

Vad ska ni göra ikväll Kram

Kommentarer
Postat av: jenna

ikväll ska jag vila

2008-09-14 @ 19:41:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0