Måndag

Idag är det måndag har inte hänt så mkt mer än jobb har lagat mat eller mat och mat värmde gårdagens men vet inte om ni upplevt det men om ni har tex grillat/stekt oxkött dagen inann och ska äta det dagen efter så blir det så segt, jag värmer det på låg värme och under längre tid för att den inte ska få sig en chock men hjälper de? nä eller kanske lite och värma potatis nä ingen höjdare inte i micron i alla fall vet att när jag jobbar som kock så kör man ner det i en gryta eller in i ugnen på ånga och då blir det väldigt gott igen men inte i micron är lite till en motståndare till micro försöker använda den så lite som möjligt använder den typ om jag ska värma ngn dryck...

Har haft nya klasser idag ska ha de i tre veckor de var lite jobbiga faktiskt men fick en baddare med en unge idag känns lite onödigt tänk att komma på nya saker hela tiden för det går ju sjukt snabbt med bara en unge för man hjälper ju bara den där är lixom inte 10 andra man ska springa runt och hjälpa samtidigt. Men vi får se funkar säkert får väll se till så den utvecklas snabbt så jag kan flytta upp den till en sipi eller gupi 1-2grupper högre asså..

Imorgon ser dagen ut som följande:

jobba från tio till kavrt över ett. väldigt lite tid men så är det. sen ska man hem fixa lite käk kanske inte med en gång men senare sen ska jag köra kussen till någon kampsport i svedala mellan halv sex och halv sju sen sen som det ser ut nu ska jag ta en runda i skogen runt sju, skönt =)

Kommer nog fler recept snart men har ju många recept men vill ju ha en bild med känns mer "äkta" då ^^ får väll se när jag hinner att laga det men kommer nog recept utan bild med tyvärr får jag väll säga lite tråkigt

Kommentarer
Postat av: martin persson

hehe förlåt mattias det var inte meningen att du skulle få en baddare :( men det blir bra ska du se :)

2008-09-22 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0