Onsdag

Idag är det onsdag fast inte så länge till. Har varit på ett möte på tidningsbärarna idag ska börja dela ut tidningar i bara ska börja med varannan helg kan ju vara lagom, efter det så skulle jag ha ätit med victor på scania rest... men den var stängd så då blev det istället mat hos pasta mannen men det var ju oxå sjukt gått så det gjorde inget, och var billigare med =)

Sen har jag fått reda på en sak som gör mig så piss of men pallar inte ta det just nu ni som känner mig vet vad det är så, ni andra kanske får reda på det imorogn om ja orkar skriva efter jobbet, får se.

Annars har det inte hänt mkt idag men imorgon är det jobb igen börjar kl kvart i tio och slutar kl 7 men med en del håltimmar då =( ska även åka till min gammla skola imorgon och hälsa på mina gamla lärare och äta lunch just det ska hälsa på alex och lis med =) =) ...



Seee yaaa

Kommentarer
Postat av: martin persson

mattias vad har hänt som gör dig piss of :( e det jag som gjort ngt :(

2008-09-25 @ 00:42:33
Postat av: martin persson

oj btw hur gick mötet? :D förutom att du fick det varannan helg ;)

2008-09-25 @ 00:43:41
Postat av: mattias T

Nej Martin det är inte du som har gjort ngt :P, jodå det gick bra mötet ska börja om två veckor ska jobba alla udda helger till att börja med

2008-09-25 @ 08:36:58
URL: http://mattiasto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0