Torsdag

Idag är det torsdag har bara jobbat en massor idag eller massor kan man väll inte kalla det men under många timmar vill jag säga från kl 9,45-19,00 väldigt länge... hade dock 2½ timmes lunch idag skulle till min skola som jag skrev igår vilket jag gjorde med martin P. Men när vi kom fram där så visade det sig att serveringen typ hade gjort bort sig eller för att vara ärlig de hade inte hunnit färdigt till kl 11,30 så de öppnade kl 12,00 istället dåligt, skärpning tvåor.. skule äta där men var inga bord lediga =(

Men hälsade på mina gamla lärare bertil och kalle mkt trevigt bertil var på skämt humör som vanligt :P
ja det var nog allt eller nä skojade bara träffade även lis mkt trevligt hon bakade hade mjöl ja sen fick jag fin dekoration på ryggen men det gick bort som tur var. vit mjöl och svart tröja inte bra..

men vi åkte till pasta mannen istället och åt pasta åt pasta med ädelost och skinka väldigt gott =) martin tog en blandning samma sort som den jag tog igår. sen belv det ikea

sen var det jobb igen trevligt faktiskt får jag säga. och sen var det paus sen var du vanlig simskola på Em/kvällen där träffade massor av folk malin, rahim, annika, karolina och liz träffade jag igen trevligt

sen nu så är man hemma och kollar på heroes Säsong 3 avsnitt 2 =D gör du ikväll då?

Kommentarer
Postat av: jenna

jo, det är jobbigt som fan :/

2008-09-25 @ 22:00:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: martin persson

wiho jag e med där :D

2008-09-25 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0