veckan

Jupp då är det tisdag väldigt skönt veckorna går väldigt väldigt fort tycker jag =) . vilket är positivt såklar. igår så jobbade jag till kl kvart över tre sen så blev det en väldigt kort tripp till svedala och därefter till mobilia där man inhandlade lite saker som behövdes.
idag var de som sagt tisdag och idag har det inte hänt så mkt mer än jobb bara jobb jobb lika dant imorgon ffast typ sådär typ 3timmar extra så runt en 12 timmar.
Sen tog vecko planeringen slut typ jobbar resten av vardagarna med ska gå i skogen på torsdag har jag bestämmt och säkert i helgen med skönt. skulle vilja jogga men knäna pallar nog inte det riktigt än får gå lite till till min sjukgymnast först, har bestämt mig dför at tjag ska laga lite mat till helgen med så man kan slänga upp lite här var ju ett bra tag sedan.

Bara 3dagar kvar på skolsimmet med de här barnen typiskt när man lärt sig alla namnen så ska man få nya barn men det går säkert bra förhoppningsvis så heter inte alla där mohamed, archmed och typ abdula osv får då har man tusen efternamn att lära sig ..

vad ska ni göra i veckan då?

Kommentarer
Postat av: martin persson

wiho ja vann 1500 :- på pokern idag :D

2008-09-16 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0