Fredag och första maj

Idag är det fredag äntligen....

igår blev det en lugn kväll med tanke på att man skulle upp tidigt idag och träna men tror ni jag tränade ? nej och jag ska vara helt ärlig jag vet inte varför ställde klockan igår 2st tom ... men ingen av de ringde eller så vaknade jag bara inte.

Jag steg upp vid tio i alla fall åt frukost och allt de där.. just nu sitter jag ute i solen i trädgården och njuter av vädret...
ikväll får vi se vad som händer ska packa till göteborg idag i alla fall :)

ska åka till göteborg imorgon kl 08:55 och träffa lite trevligt folk där och där kommer förhoppningsvis några bilder därifårn med på söndag..

jag vill även passa på att säga jag har möt en ny trevlig kompis jaana :D mycket trevlig tack för att du finns :D pussar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0