Torsdag

Idag är det torsdag och idag har de tinte hänt mycket vill jag lova ... Har jobbat började 6,30 på lä badet... slutade 13,00 och de roliga var där var inget att göra och där kom inte en kotte på hela tiden förutom vi som ska vara där då ... så tråkigt så man kan säga jag har suttit och fått betalt i 6 h :D klagar inte på det ju men hade ju varit roligare om det hade hänt något... för jag vill göra saker inte bara sitta ....

har fått tillbaka min dator idag ifrån ups vi får se hur bra det funkar idag då om allt är fixat som var fel. men funkar säkert inte som jag vill och då åker den tillbaka...

Har pratat en hel del tele idag bl.a med justyna grattis till dig :) 21 år puss

nä nu ska det lagas mat ha det bra :)

ErotikButiken.se - Sexleksaker & Dildos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0